Přihlásit
Čeština English
0 Kč
Košík je prázdný.

Reklamace

Pokud chcete provést reklamaci kontaktujte společnost na email: daggycz@email.cz

Zašle vám reklamační formulář kde doložíte potvrzení o zakoupeném zboží, popišete důvod reklamace a dodáte fotky výrobku s případnou závadou.

Pokud došlo k poničení balíku při převozu nepřebírejte balík od dopravce a hned sepiště s dopravcem reklamaci o poškozeném balíku a reklamu proveďte přímo s přepravní společností.

Reklamační řád

  •  Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží a uplatnění nároků ze záruky za jakost spotřebitelem, v souladu s ustanoveními občanského zákoníku a zákona č. 634/1995 Sb., zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

  •  U veškerého zboží prodávaného Prodávajícím Kupujícímu, který je spotřebitelem, odpovídá Prodávající Kupujícímu za to, že zboží při převzetí nemá vady a že se vady u spotřebního zboží nevyskytnou v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí zboží Kupujícím. U kosmetických produktů je datum minimální trvanlivosti uvedeno slovy „Spotřebujte nejlépe do…“. Datum minimální trvanlivosti nemusí být uvedeno na obalu výrobku, jehož minimální trvanlivost přesahuje 30 měsíců. U těchto výrobků je použit symbol otevřené nádobky na krém, uvnitř kterého je údaj o době, po kterou lze přípravek po otevření používat např. Je-li v symbolu otevřené nádobky uvedeno 12M, znamená to, že krém je nutné spotřebovat do 12-ti měsíců od otevření.

  •  V případě, že se v průběhu záruční doby (v případě poskytnutí záruky za jakost) nebo v průběhu doby dle předcházejícího odstavce vyskytne vada zboží, pro kterou nemůže být zakoupený výrobek používán zcela řádně, a tuto vadu lze odstranit, má Kupující právo na jeho bezplatnou opravu. U odstranitelné vady na dosud nepoužitém výrobku má Kupující právo místo odstranění vady požadovat výměnu vadného výrobku za bezvadný. U odstranitelné vady má Kupující dále právo na přiměřenou slevu z kupní ceny. V případě vady, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby zboží mohlo být řádně užíváno jako zboží bez vady, má Kupující právo na výměnu zboží, na přiměřenou slevu z kupní ceny anebo má právo od kupní smlouvy odstoupit. Práva z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud Kupující o vadě před převzetím věci věděl, nebo pokud vadu sám způsobil. Kupující nemá právo od kupní smlouvy odstoupit, ani požadovat dodání nové věci, pokud nemůže věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel, vyjma případů stanovených zákonem. Neodstoupí-li Kupující od kupní smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu Prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že Prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy Kupujícímu působilo značné obtíže.

  • Kupující je povinen uplatnit reklamaci u Prodávajícího (nebo osoby určené k opravě) bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Doručené reklamace jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou jinak.

  • Dnem uplatnění reklamace se rozumí den, kdy bylo zboží doručeno na adresu Prodávajícího.

  • Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na zboží, u kterého byla reklamace uplatněna po uplynutí stanovené záruční doby, a dále na opotřebení zboží způsobené jeho užíváním. Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na vady způsobené nesprávným užíváním, nedodržením návodu, nevhodnou údržbou nebo nesprávným skladováním. U použitého zboží Prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení; u věcí prodávaných za nižší cenu Prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána; místo práva na výměnu má Kupující v případech dle této věty právo na přiměřenou slevu. Mírné odchylky týkající se kvality, velikosti, designu a barvy zboží jsou u rukodělně a řemeslně zhotovovaných produktů přípustné a nepovažují se za reklamovatelnou vadu.

  • Reklamaci lze uplatnit následujícím způsobem: 

    Informování Prodávajícího telefonicky, e-mailem či písemně.Při písemném oznámení uveďte jméno-adresu-telefon-email-číslo objednávky (VS) -popis vady-kdy se projevila-jak se projevuje-v jakém místě-jak k závadě došlo-datum a podpis osoby ,která výrobek zakoupila

    Doručení reklamovaného zboží (jinak než na dobírku, kterou Prodávající nepřebírá) na adresu místa podnikání Prodávajícího (nebo osoby určené k opravě). Při zasílání je Kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení. Ke zboží je nutno přiložit kopii dodacího listu nebo faktury s popisem vady a návrhem na způsob řešení reklamace.  Prodávající neodpovídá za újmu na zdraví osob, případně újmu na majetku a zboží, které budou zapříčiněné neodborným zacházením, či zneužitím zboží, popřípadě nedbalost.

DŮLEŽITÉ - zboží k reklamaci zasílejte čisté! Špinavé zboží nebude k reklamaci přijato a bude zákazníkovi na jeho náklady zasláno zpět k vyčištění. Případně dle dohody bude zákazníkovi účtováno 200,- Kč za vyčištění zboží před odesláním do servisu. Týká se především špinavého, nevypraného textilu, zablácených bot, nevysušených bazénů atd. Záruku Vám nebudeme moci uznat v těchto případech: Je-li zboží upravováno a zasahováno do struktury výrobku Vykazuje-li výrobek běžné opotřebení Je-li údržba zboží v rozporu s návodem Je-li zanedbána péče o výrobek Je-li závada způsobena mechanickým poškozením vzniklým neopatrnou manipulací

Při reklamaci dbejte na tyto skutečnosti: - Vady musejí být uplatněny u prodávajícího bez zbytečného odkladu dle § 599 zákona 40/1964 Sb. ve znění zákona č. 285/2009 Sb.

- Záruka se nevztahuje na opotřebené věci způsobené jejím obvyklým užíváním dle § 619 zákona 40/1964 Sb. ve znění zákona č. 285/2009 Sb.

- Reklamované zboží nesmí být silně znečištěno, plesnivé, mokré, silně zapáchající s to dle dikce zákona č.258/2000 O ochraně veřejného zdraví. Takové zboží nebude bráno do reklamačního řízení

- Za reklamaci se nepovažují mechanické zásahy do zboží

- Údržba zboží musí probíhat v souladu se štítkem na daném zboží (čistící, žehlící a sušící postupy či zákazy )

Oblíbené

U zboží zvolte Přidat do oblíbených.

Vítám Vás 

Těší mne, že jste přišli do mého obchůdku v kterém nabízím Dary vlastní autorské tvorby.

Do všech svých obrazů, produktů a veškeré mé tvorby vkládám sama sebe...energii Slunce a Vody v jejich jedinečnosti, individualitě a spojitosti, čisté lásky.

Zda Vás některý Dar osloví natolik, že si ho pozvete k sobě domů Vážím si toho.

Přeji Vám radostné děje plné pohody a lásky bez podmínek

Daggy